marți, 1 noiembrie 2016

5 rezoluții de atins până la vârsta de 60 de ani

Cand am auzit ca siropurile Yo implinesc 60 de ani, fiind unul din cele mai prezente, sanatoase si apreciate branduri de pe piata, am stat doua secunde si am realizat ce inseamna asta...Inseamna de doua ori varsta mea :) wow! m-a pus pe ganduri! de curand am implinit 30 de ani si desigur, mi-am facut bilantul interior! per total, stau bine: am casa (ma rog, va fi  a mea in 20 de ani, dar tot e bine), am un serviciu stabil si atractiv, am un sot (deh, in Romania, mariajul inca se considera o realizare), am 2 copii si, cel mai important, am sanatate!
Mie nu-mi plac zilele mele de nastere...imi creaza o stare usor anxioasa si nostalgica! de data asta, am hotarat ca pragul de 30 de ani va fi diferit! il voi intampina cu inima deschisa noilor provocari frumoase ale vietii si chiar asa am si facut! am facut bilantul si in plus, mi-am facut o lista cu ce as vrea sa bifez pana la 60 de ani! nu cosider ca 60 e pragul limita dincolo de care nu mai trebuie sa bifezi nimic, consider ca varsta de 60 de ani ar trebui sa reprezinte inceputul vietii care trebuie traita clipa de clipa. Tatal meu, care tinde sa amane lucrurile, are o vorba: la pensie, cand o sa am timp!
Ei, bine, nu! eu nu vreau sa spun asta, eu vreau sa spun: pana la 60 de ani, vreau sa...:
- sa calatoresc! sa-mi vad toata tara, dar si dincolo de ea! sa bifez in fiecare an cel putin 2 locuri noi, unul in tara si altul afara.
- sa imi concretizez intr-o afacere mica sau un hobby productiv o pasiune: fie ea apicultura, gradinaritul, gatitul sanatos, scrisul, etc..asta ca activitate adiacenta jobului curent.
- sa imi vad copiii OAMENI, asta implica atat oameni educati intr-o institutie de top, dar si oameni BUNI, sa reusesc sa le modelez sufletelele astfel incat, atunci cand vor pleca in lume, sa fie oameni de baza atat lor insisi, cat si celorlalti.
- sa am grija de mine, atat fizic, dar si psihic, sa am grija de sufletul meu, dar si de al omului pe care l-am ales sa il iubesc pentru totdeauna. Tindem sa ne neglijam atat pe noi, cat si relatiile cu cel iubit, astfel incat riscam sa ajungem doi straini.
- sa rad, sa iubesc, sa zambesc, sa ajut pe cineva in fiecare zi! VIATA E ATAT DE FRUMOASA! haideti sa ne bucuram de ea! la 60 de ani vreau sa pot sa urlu de fericire: am trait din plic fiecare clipa! si nu sa regret ce am facut, ci ceea ce nu am facut! faceti CEVA frumos in fiecare zi, ceva BUN pentru voi si pentru altul, ceva UTIL pentru sufletul vostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu